Dla pacjenta

  1. Prawa Pacjenta.
  2. Udostępnianie dokumentacji medycznej.
  3. Dokumentacja -Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy.
  4. Dostępność.


Pełnomocnikiem ds. praw pacjenta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sejnach jest Anna Łukaszewicz, tel. 875 172 319, e-mail: a.lukaszewicz@szpital.sejny.pl

 

 

Bezpłatna infolinia 800 190 590 czynna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Numer dla dzwoniących z zagranicy: +48 22 125 66 00 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora)

Dzwoniąc pod numer 800 190 590 uzyskasz informacje związane z opieką zdrowotną m.in.   

  • jak uzyskać kartę EKUZ,
  • jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej,
  • gdzie znajduje się najbliższy szpital, poradnię, nocna świąteczna pomoc lekarska,
  • w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta
  • jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.