12/ZP/2014

Ogłoszenie

Sejny, dnia 26.09.2014r.

Dostawa sprzętu medycznego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 207.000 euro.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Numer ogłoszenia: 2014/S 188-331450

Data zamieszczenia: 01.10.2014.

Ogłoszenie o zamówieniu. Plik do pobrania na dole strony.

Numer dodatkowej informacji: 2014/S 211-373223

Data zamieszczenia: 01.11.2014.

Dodatkowa informacja oraz sprostowanie. Pliki do pobrania są na dole strony.

Sprostowanie. Plik do pobrania na dole strony.

Numer dodatkowej informacji: 2014/S 213-376626

Data zamieszczenia: 05.11.2014.

Dodatkowe informacje oraz przedłużenie terminu składania ofert oraz sprostowanie są do pobrania w załącznikach na dole strony.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Sejny, dnia 01.10.2014r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę sprzętu medycznego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 207.000 euro.

Zawiadomienie

Zamawiający Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach informuje strony zainteresowane, że do przetargu nieograniczonego  Znak sprawy: 12/ZP/2014 na dostawę sprzętu medycznego w dniu 10.10.2014 r. wpłynęło odwołanie. Odwołanie w załączeniu. Zamawiający wzywa do przystąpienia do postępowania odwoławczego na zasadach określonych w art. 185 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Anna Rynkiewicz, Starszy Specjalista ds rozliczeń.

Tomas Consulting S. A., ul. Lniana 41, 15-665 Białystok,

e-mail: a.rynkiewicz@tomasconsulting.com,

tel.: 85 652 55 10,

fax  85 652 54 17.

Odpowiedź na odwołanie

Sejny, dnia 21.10.2014r.

Z uwagi na wniesienie przez wykonawcę SYNEKTIK S.A. z siedzibą w Warszawie odwołania na treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia, SP ZOZ w Sejnach wnosi odpowiedź na przedmiotowe odwołanie i wskazuje co następuje. Plik do pobrania na dole strony.

Odpowiedź na odwołanie 2

Sejny, dnia 24.10.2014r.

Z uwagi na wniesienie przez wykonawcę SYNEKTIK S.A. z siedzibą w Warszawie odwołania na treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz uwzlędnienia w odpowiedzi na odwołanie części zarzutów przez SP ZOZ w Sejnach, Zamawiajacy pragnie poinformować, że w odpowiedzi tej, w ustępie dotyczącym Zarzutu nr 2, znalazł się błąd. Plik do pobrania na dole strony.

Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

Sejny, dnia 24.10.2014r.

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Zamawiający przedstawia niniejszym wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości oraz wprowadza zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Plik do pobrania na dole strony.

Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 2

Sejny, dnia 06.11.2014r.

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Zamawiający przedstawia niniejszym wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości oraz wprowadza zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pliki do pobrania są na dole strony.

Załączniki:

  • Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. Plik do pobrania na dole strony.
  • Załącznik nr 2a do SIWZ – formularz parametrów technicznych w zakresie I części zamówienia  (dostawa cyfrowego aparatu RTG, aparatu USG i dwóch negatoskopów). Plik do pobrania na dole strony.
  • Załącznik nr 2c do SIWZ – formularz parametrów technicznych w zakresie III części zamówienia (dostawa dwóch stanowisk pielęgnacji noworodka z wanienką, umywalką i wagą, myjni ultradźwiękowej, pięciu zestawów z automatem myjąco - dezynfekującym, zlewem, umywalką do rąk i szafką, dwóch zestawów z automatem myjąco - dezynfekującym, umywalką do rąk i szafką, dwóch półek aparaturowych, dwudziestu czterech pojemników na środek dezynfekcyjny uruchamianych bez kontaktu z dłonią, dwudziestu czterech pojemników na mydło w płynie uruchamianych bez kontaktu z dłonią, stu piętnastu pojemników na ręczniki, stu piętnastu pojemników na mydło w płynie oraz stu piętnastu pojemników na środek dezynfekcyjny). Plik do pobrania na dole strony.
  • Załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy. Plik do pobrania na dole strony.

Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3

Sejny, dnia 08.11.2014r.

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Zamawiający przedstawia niniejszym wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości. Plik do pobrania na dole strony.

Przedłużenie terminu składania ofert

Sejny, dnia 31.10.2014r.

W związku z licznymi pytaniami zgłoszonymi przez Wykonawców w postępowaniu, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 14.11.2014 r. do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert tym samym zostaje przesunięty na dzień 14.11.2014 r. godz. 11:30, natomiast termin wniesienia wadium do dnia 14.11.2014 r. do godz. 11:00.

Stosowne wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostaną przedstawione przez Zamawiającego w najbliższym terminie.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Sejny, dnia 28.11.2014r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. Plik do pobrania na dole strony.