Ogłoszenie 2/2014

Ogłoszenie

Sejny, dnia 20.10. 2014r.

Znak postępowania: 2/2014

Ogłoszenie na składanie ofert dotyczących modernizacji windy towarowej w budynku Szpitala Powiatowego w Sejnach

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
    • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Rittlera 2, 16-500 Sejny
  2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Opis windy:
      • Dźwig towarowy 3 przystankowy do przewozu posiłków z kuchni na oddziały szpitalne.
      • Rok produkcji 1970.
      • Udźwig 100 kg.
      • Producent - ZUD Warszawa.
    2. Zakres modernizacji:
      • wymiana napędu wciągarki, (przekładnia, silnik, koło cierne),
      • wymiana tablicy sterującej wraz z czujnikami,
      • wymiana przewodów związanych z zasilaniem i sterowaniem urządzenia,
      • wymiana drzwi szybowych (gilotynowych) wraz z ościeżnicami na drzwi z ościeżnicami wykonanymi ze stali nierdzewnej,
      • wymiana kaset  przyzywowych,
      • wyłożenie istniejącej kabiny blachą ze stali nierdzewnej o grubości 0,5mm podłoga  i 0,25 mm ściany i sufit,
      • odnowienie ścian szybu i maszynowni farbami emulsyjnymi z uzupełnieniem ubytków tynku.
    3. Pozostałe elementy dźwigu, jak prowadnice, kabina, przeciwwaga pozostają bez zmian – wymagają tylko odnowienia pokrycia antykorozyjnego.
    4. Po wykonaniu modernizacji należy urządzenie przekazać użytkownikowi wraz z aktualnym protokołem odbioru UDT po modernizacji. Koszty związane z odbiorem UDT ponosi wykonawca.
    5. Zamawiający zastrzega czas wyłączenia urządzenia na 7 dni, na czas modernizacji.
  4. Wymienione urządzenie jest dostępne do oględzin po uprzednim uzgodnieniu z Panem Zdzisławem Daniłowiczem tel. 512 258 305, który upoważniony jest  do kontaktu z Wykonawcami.
  5. Składanie ofert:
    1. Ofertę należy złożyć w kopertach zamkniętych z opisem ”Oferta na modernizację dźwigu” należy składać w Sekretariacie SP ZOZ Sejny ul. dr E. Rittlera 2, 16 – 500 Sejny, do dnia 30.10.2014 do godz. 12:00.
    2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    4. Oferta cenowa musi być podana w złotych polskich jako cena netto i cena brutto, z    naliczonym podatkiem VAT według obowiązującego prawa.
  6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 30.10.2014 o godz. 12:30.
    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane przy wyborze Wykonawcy.
  7. Wykonawca jest obowiązany wykonać zamówienie do dnia 30.11.2014.
  8. Oświadczenia i dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy.
    Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
    1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
    2. Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym.
    3. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2) o:
      • posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      • posiadaniu wiedzy i doświadczenia,
      • dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      • znajdowaniem się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  9. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie:
    • listem poleconym (adres podany w pkt I),
    • faksem (87 516 23 41),
    • e-mailem: sekretariat@szpital.sejny.pl.

Załączniki do pobrania są na dole strony.

Informacja o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej

Sejny, dnia 07.11. 2014r.

  1. Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach informuje, że w postepowaniu 2/2014 na modernizację windy towarowej w budynku Szpitala Powiatowego w Sejnach złożono następujące oferty:
    1. Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, wartość brutto: 38 125,08 zł.
    2. Zakład Dźwignic i Instalacji Elektrycznych Marek Gwiazdowski, ul. Kowalskiego 6/44, 16-400 Suwałki, wartość brutto: 24 600,00 zł.
  2. Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę firmy:

Zakład Dźwignic i Instalacji Elektrycznych Marek Gwiazdowski ul. Kowalskiego 6/44, 16-400 Suwałki.