13/ZP/2022

Sejny, dnia 25.08.2022 r.

Wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w budynku Przychodni Powiatowej w Sejnach, demontaż windy istniejącej, dostawa wraz z montażem windy nowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych, uzgodnienie dokumentacji i uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń w tym UDT (zaprojektuj i wybuduj).

UDT - Urząd Dozoru Technicznego

Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320082/01 - platforma e-zamówienia; data zamieszczenia: 25.08.2022 r.

Sejny, dnia 25.08.2022 r.

Wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w budynku Przychodni Powiatowej w Sejnach, demontaż windy istniejącej, dostawa wraz z montażem windy nowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych, uzgodnienie dokumentacji i uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń w tym UDT (zaprojektuj i wybuduj). 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Sejny, dnia 06.09.2022

Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach, działając na podstawie art. 285 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2021 r. Dz.U. poz. 1129 ze zm.) przedstawia poniżej wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości Wykonawców.

Wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości.

Sejny, dnia 08.09.2022

Informacja - Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach, działając na podst. art. 222 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1919 ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 169.200,00 zł netto tj. 37.991,74 euro.

Zawiadomienie o złożonych ofertach - Informacja o złożonych ofertach

Sejny, dnia 19.09.2022

Informacja o unieważnieniu postępowania

Dokumenty znajdują się w plikach do pobrania