Ogłoszenie 2/2014
Ogłoszenie
Sejny, dnia 20.10. 2014r.
Znak postępowania: 2/2014
Ogłoszenie na składanie ofert dotyczących modernizacji windy towarowej w budynku Szpitala Powiatowego w Sejnach
- Nazwa i adres Zamawiającego:
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Rittlera 2, 16-500 Sejny
- Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Opis windy:
- Dźwig towarowy 3 przystankowy do przewozu posiłków z kuchni na oddziały szpitalne.
- Rok produkcji 1970.
- Udźwig 100 kg.
- Producent - ZUD Warszawa.
- Zakres modernizacji:
- wymiana napędu wciągarki, (przekładnia, silnik, koło cierne),
- wymiana tablicy sterującej wraz z czujnikami,
- wymiana przewodów związanych z zasilaniem i sterowaniem urządzenia,
- wymiana drzwi szybowych (gilotynowych) wraz z ościeżnicami na drzwi z ościeżnicami wykonanymi ze stali nierdzewnej,
- wymiana kaset przyzywowych,
- wyłożenie istniejącej kabiny blachą ze stali nierdzewnej o grubości 0,5mm podłoga i 0,25 mm ściany i sufit,
- odnowienie ścian szybu i maszynowni farbami emulsyjnymi z uzupełnieniem ubytków tynku.
- Pozostałe elementy dźwigu, jak prowadnice, kabina, przeciwwaga pozostają bez zmian – wymagają tylko odnowienia pokrycia antykorozyjnego.
- Po wykonaniu modernizacji należy urządzenie przekazać użytkownikowi wraz z aktualnym protokołem odbioru UDT po modernizacji. Koszty związane z odbiorem UDT ponosi wykonawca.
- Zamawiający zastrzega czas wyłączenia urządzenia na 7 dni, na czas modernizacji.
- Opis windy:
- Wymienione urządzenie jest dostępne do oględzin po uprzednim uzgodnieniu z Panem Zdzisławem Daniłowiczem tel. 512 258 305, który upoważniony jest do kontaktu z Wykonawcami.
- Składanie ofert:
- Ofertę należy złożyć w kopertach zamkniętych z opisem ”Oferta na modernizację dźwigu” należy składać w Sekretariacie SP ZOZ Sejny ul. dr E. Rittlera 2, 16 – 500 Sejny, do dnia 30.10.2014 do godz. 12:00.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta cenowa musi być podana w złotych polskich jako cena netto i cena brutto, z naliczonym podatkiem VAT według obowiązującego prawa.
- Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 30.10.2014 o godz. 12:30.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane przy wyborze Wykonawcy. - Wykonawca jest obowiązany wykonać zamówienie do dnia 30.11.2014.
- Oświadczenia i dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:- Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
- Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym.
- Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2) o:
- posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadaniu wiedzy i doświadczenia,
- dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdowaniem się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie:
- listem poleconym (adres podany w pkt I),
- faksem (87 516 23 41),
- e-mailem: sekretariat@szpital.sejny.pl.
Załączniki do pobrania są na dole strony.
Informacja o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej
Sejny, dnia 07.11. 2014r.
- Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach informuje, że w postepowaniu 2/2014 na modernizację windy towarowej w budynku Szpitala Powiatowego w Sejnach złożono następujące oferty:
- Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, wartość brutto: 38 125,08 zł.
- Zakład Dźwignic i Instalacji Elektrycznych Marek Gwiazdowski, ul. Kowalskiego 6/44, 16-400 Suwałki, wartość brutto: 24 600,00 zł.
- Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę firmy:
Zakład Dźwignic i Instalacji Elektrycznych Marek Gwiazdowski ul. Kowalskiego 6/44, 16-400 Suwałki.