12/ZP/2014
Ogłoszenie
Sejny, dnia 26.09.2014r.
Dostawa sprzętu medycznego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 207.000 euro.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Numer ogłoszenia: 2014/S 188-331450
Data zamieszczenia: 01.10.2014.
Ogłoszenie o zamówieniu. Plik do pobrania na dole strony.
Numer dodatkowej informacji: 2014/S 211-373223
Data zamieszczenia: 01.11.2014.
Dodatkowa informacja oraz sprostowanie. Pliki do pobrania są na dole strony.
Sprostowanie. Plik do pobrania na dole strony.
Numer dodatkowej informacji: 2014/S 213-376626
Data zamieszczenia: 05.11.2014.
Dodatkowe informacje oraz przedłużenie terminu składania ofert oraz sprostowanie są do pobrania w załącznikach na dole strony.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Sejny, dnia 01.10.2014r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę sprzętu medycznego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 207.000 euro.
Zawiadomienie
Zamawiający Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach informuje strony zainteresowane, że do przetargu nieograniczonego Znak sprawy: 12/ZP/2014 na dostawę sprzętu medycznego w dniu 10.10.2014 r. wpłynęło odwołanie. Odwołanie w załączeniu. Zamawiający wzywa do przystąpienia do postępowania odwoławczego na zasadach określonych w art. 185 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Anna Rynkiewicz, Starszy Specjalista ds rozliczeń.
Tomas Consulting S. A., ul. Lniana 41, 15-665 Białystok,
e-mail: a.rynkiewicz@tomasconsulting.com,
tel.: 85 652 55 10,
fax 85 652 54 17.
Odpowiedź na odwołanie
Sejny, dnia 21.10.2014r.
Z uwagi na wniesienie przez wykonawcę SYNEKTIK S.A. z siedzibą w Warszawie odwołania na treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia, SP ZOZ w Sejnach wnosi odpowiedź na przedmiotowe odwołanie i wskazuje co następuje. Plik do pobrania na dole strony.
Odpowiedź na odwołanie 2
Sejny, dnia 24.10.2014r.
Z uwagi na wniesienie przez wykonawcę SYNEKTIK S.A. z siedzibą w Warszawie odwołania na treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz uwzlędnienia w odpowiedzi na odwołanie części zarzutów przez SP ZOZ w Sejnach, Zamawiajacy pragnie poinformować, że w odpowiedzi tej, w ustępie dotyczącym Zarzutu nr 2, znalazł się błąd. Plik do pobrania na dole strony.
Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Sejny, dnia 24.10.2014r.
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Zamawiający przedstawia niniejszym wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości oraz wprowadza zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Plik do pobrania na dole strony.
Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 2
Sejny, dnia 06.11.2014r.
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Zamawiający przedstawia niniejszym wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości oraz wprowadza zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pliki do pobrania są na dole strony.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. Plik do pobrania na dole strony.
- Załącznik nr 2a do SIWZ – formularz parametrów technicznych w zakresie I części zamówienia (dostawa cyfrowego aparatu RTG, aparatu USG i dwóch negatoskopów). Plik do pobrania na dole strony.
- Załącznik nr 2c do SIWZ – formularz parametrów technicznych w zakresie III części zamówienia (dostawa dwóch stanowisk pielęgnacji noworodka z wanienką, umywalką i wagą, myjni ultradźwiękowej, pięciu zestawów z automatem myjąco - dezynfekującym, zlewem, umywalką do rąk i szafką, dwóch zestawów z automatem myjąco - dezynfekującym, umywalką do rąk i szafką, dwóch półek aparaturowych, dwudziestu czterech pojemników na środek dezynfekcyjny uruchamianych bez kontaktu z dłonią, dwudziestu czterech pojemników na mydło w płynie uruchamianych bez kontaktu z dłonią, stu piętnastu pojemników na ręczniki, stu piętnastu pojemników na mydło w płynie oraz stu piętnastu pojemników na środek dezynfekcyjny). Plik do pobrania na dole strony.
- Załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy. Plik do pobrania na dole strony.
Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3
Sejny, dnia 08.11.2014r.
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Zamawiający przedstawia niniejszym wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych w postępowaniu zapytań i wątpliwości. Plik do pobrania na dole strony.
Przedłużenie terminu składania ofert
Sejny, dnia 31.10.2014r.
W związku z licznymi pytaniami zgłoszonymi przez Wykonawców w postępowaniu, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 14.11.2014 r. do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert tym samym zostaje przesunięty na dzień 14.11.2014 r. godz. 11:30, natomiast termin wniesienia wadium do dnia 14.11.2014 r. do godz. 11:00.
Stosowne wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostaną przedstawione przez Zamawiającego w najbliższym terminie.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Sejny, dnia 28.11.2014r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. Plik do pobrania na dole strony.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Dodatkowa informacja
-
Sprostowanie
-
Dodatkowa informacja 2
-
Przedłużenie terminu składania ofert
-
Sprostowanie - wydłużenie czasu realizacji zamówienia
-
Odpowiedź na odwołanie
-
Odpowiedź na odwołanie 2
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Załącznik nr 1 do Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
-
Załącznik nr 1 do SIWZ
-
Załącznik nr 2 do SIWZ
-
Załącznik nr 2 do SIWZ
-
Załącznik nr 2c do SIWZ
-
Załącznik nr 2c do SIWZ
-
Załącznik nr 7 do SIWZ
-
Załącznik nr 7 do SIWZ
-
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
-
Wyjaśnienia i zmiany treści w SIWZ 3
-
Wyjaśnienia i zmiany treści w SIWZ
-
Wyjaśnienia i zmiany treści w SIWZ 2