9/ZP/2012
Ogłoszenie
Sejny, dnia 17.05.2012r.
Ogłoszenie na udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 200 tys. euro na świadczenie usług przygotowywania posiłków w kuchni szpitalnej dla Szpitala i Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w okresie 36 miesięcy z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych.
Numer ogłoszenia: 2012-069782-F02-PL.
Data zamieszczenia: 17.05.2012.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Sejny, dnia 17.05.2012r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na świadczenie usług przygotowywania posiłków w kuchni szpitalnej dla Szpitala i Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w okresie 36 miesięcy z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych.
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania na dole strony.
Zapytania wraz z odpowiedziami
Sejny, dnia 15.06.2012r.
Postępowanie 9/ZP/2012 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług przygotowywania posiłków w kuchni szpitalnej dla Szpitala i Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w okresie 36 miesięcy z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych wpłynęły zapytania, na które Zamawiający udziela następujących odpowiedzi. Pliki do pobrania na dole strony.
Sprostowanie
Sejny, dnia 21.06.2012r.
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach doprecyzowuje następujące dokumenty:
- załącznik nr 6 (umowa – projekt) do SIWZ w § 1 dopisuje pkt. 5, który przyjmuje następujące brzmienie: „5. Wykonawca ma obowiązek pobierać codziennie próbki żywności z następujących posiłków: śniadanie, obiad, kolacja. Pobrane próbki żywności przechowuje przez 48 godzin w oddzielnej lodówce.
- załącznik nr 5 (umowa najmu– projekt) do SIWZ w § 5, który brzmiał: „Wynajmujący będzie ponosić koszty opłat za dostawę wody zimnej i ciepłej oraz odprowadzanie ścieków i wywóz nieczystości stałych.”
Przyjmuje brzmienie:
- .Najemca będzie ponosić koszty opłat za dostawę wody zimnej i ciepłej oraz odprowadzanie ścieków wg wskazań urządzeń pomiarowych na podstawie wystawianych faktur przez Wynajmującego.
- Wynajmujący będzie ponosić koszty opłat za wywóz nieczystości stałych i c.o.”
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian. Plik do pobrania na dole strony.
Zawiadomienie o złożonych ofertach
Sejny, dnia 29.06.2012r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym, znak postępowania 09/ZP/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 200 tys. euro na świadczenie usług przygotowywania posiłków w kuchni szpitalnej dla Szpitala i Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w okresie 36 miesięcy z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych wpłynęły oferty następujących Firm:
- "DELFA’’ Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe i Usługowe, ul. Ostródzka 20, 03 – 289 Warszawa. Wartość oferty netto: 1 316 160, 00 zł; wartość oferty brutto: 1 421 452,80 zł.
- Konsorcjum firm: CATERMED S.A., ul. Siemaszki 15A, 31 – 201 Kraków i REBUS Sp. z o.o., Dąbrowa Chotomska, ul. Lipowa 36 D, 05 – 123 Chotomów. Wartość oferty netto: 1 276 800, 00 zł; wartość oferty brutto: 1 378 944,00 zł.
- P. Dussmann Sp. z o.o., ul. Kurpińskiego 55 A, 02 – 733 Warszawa. Wartość oferty netto: 1 277 760, 00 zł; wartość oferty brutto: 1 379 980,80 zł.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Sejny, dnia 29.06.2012r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 200 tys. euro na świadczenie usług przygotowywania posiłków w kuchni szpitalnej dla Szpitala i Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w okresie 36 miesięcy z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
Uzasadnienie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 1 251 840 zł netto. Natomiast oferta z najniższą ceną złożona przez Konsorcjum Firm CATERMED S.A. i REBUS Sp. z o.o., wynosi 1 276 800,00 zł netto i przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Sprostowanie
-
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
-
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
-
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
Załącznik nr 3 – Wykaz pomieszczeń kuchni
-
Załącznik nr 3 – Wykaz pomieszczeń kuchni
-
Załącznik nr 4 – Spis wyposażenia pomieszczeń kuchennych
-
Załącznik nr 4 – Spis wyposażenia pomieszczeń kuchennych
-
Załącznik nr 5 – Umowa najmu – projekt
-
Załącznik nr 5 – Umowa najmu – projekt
-
Załącznik nr 6 – Umowa – projekt
-
Załącznik nr 6 – Umowa – projekt
-
Załącznik nr 7 – Założenia diet podstawowych
-
Załącznik nr 7 – Założenia diet podstawowych
-
Załącznik nr 8 – Klasyfikacja najczęściej występujących diet
-
Załącznik nr 8 – Klasyfikacja najczęściej występujących diet
-
Załącznik nr 9 – Wykaz usług wraz z referencjami
-
Załącznik nr 9 – Wykaz usług wraz z referencjami
-
Zapytania wraz z odpoweidziami
-
Zapytania wraz z odpowiedziami