01/ZP/2014
Ogłoszenie
Sejny, dnia 03.01.2014r.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Nadzór inżynierski i inwestorski przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Sejnach w celu podniesienia standardu świadczonych usług", zwany dalej Inżynierem Kontraktu.
Numer ogłoszenia: 3296 - 2014.
Data zamieszczenia: 03.01.2014.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Sejny, dnia 03.01.2014r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Nadzór inżynierski i inwestorski przy realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Sejnach w celu podniesienia standardu świadczonych usług”, zwany dalej Inżynierem Kontraktu.
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są do pobrania na dole strony.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 8992 - 2014.
Data zamieszczenia: 09.01.2014.
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 3296 - 2014 data 03.01.2014 r.
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Plik do pobrania na dole strony.
Odpowiedzi na pytania wykonawców
Sejny, dnia 10.01.2014r.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający przekazuje Wykonawcom treść pytań wraz z odpowiedziami. Pliki do pobrania na dole strony.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 11608 - 2014.
Data zamieszczenia: 10.01.2014.
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 3296 - 2014 data 03.01.2014r.
Informacja o złożonych ofertach
Sejny, dnia 20.01.2014r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Nadzór inżynierski i inwestorski przy realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Sejnach w celu podniesienia standardu świadczonych usług”, zwany dalej Inżynierem Kontraktu złożono następujące oferty:
- WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. dr A. Kuklińskiego 3 ,,B’’, 07 – 410 Ostrołęka. Wartość oferty brutto: 194 340,00 zł.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Spółka z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10 – 542 Olsztyn. Wartość oferty brutto: 180 810,00 zł.
- DDG Sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 100, 21 – 500 Biała Podlaska. Wartość oferty brutto: 242 997,57 zł.
- WECTOR Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03 – 576 Warszawa. Wartość oferty brutto: 230 010,00 zł.
- Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60 – 164 Poznań. Wartość oferty brutto: 194 340,00 zł.
- Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9. Wartość oferty brutto: 88 560,00 zł.
- BUT – INVENT Sp. z o.o., ul. Odkryta 36 A, 03 – 140 Warszawa. Wartość oferty brutto: 687 570,00 zł.
- ‘’Inżynieria Projektu’’ Elżbieta Kiwierowicz – Mogielnicka, 16 – 001 Kleosin, ul. Kraszewskiego 2D/23. Wartość oferty brutto: 109 470,00 zł.
- NIERUCHOMIŚCI Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11 – 400 Kętrzyn. Wartość oferty brutto: 166 050,00 zł.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Sejny, dnia 23.01.2014r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) informuje, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Nadzór inżynierski i inwestorski przy realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Sejnach w celu podniesienia standardu świadczonych usług”, zwany dalej Inżynierem Kontraktu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez:
Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego.
Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty kierował się ceną (100%) i udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i P.z.p. oraz zaoferuje najniższą cenę.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęło dziewięć ofert, które podczas oceny otrzymały następującą ilość punktów:
- WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. dr A. Kuklińskiego 3 ,,B’’, 07 – 410 Ostrołęka. Wartość oferty brutto: 194 340,00 zł, liczba pkt. 45,57.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Spółka z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10 – 542 Olsztyn. Wartość oferty brutto: 180 810,00 zł, liczba pkt. 48,98.
- DDG Sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 100, 21 – 500 Biała Podlaska. Wartość oferty brutto: 242 997,57 zł, liczba pkt. 36,44.
- WECTOR Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03 – 576 Warszawa. Wartość oferty brutto: 230 010,00 zł, liczba pkt. 38,50.
- Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60 – 164 Poznań. Wartość oferty brutto: 194 340,00 zł, liczba pkt. 45,57.
- Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9 . Wartość oferty brutto: 88 560,00 zł, liczba pkt. 100.
- BUD – INVENT Sp. z o.o., ul. Odkryta 36 A, 03 – 140 Warszawa. Wartość oferty brutto: 687 570,00 zł, liczba pkt. 12,88.
- ‘’Inżynieria Projektu’’ Elżbieta Kiwierowicz – Mogielnicka, 16 – 001 Kleosin, ul. Kraszewskiego 2D/23. Wartość oferty brutto: 109 470,00 zł, liczba pkt. 80,90.
- NIERUCHOMIŚCI Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11 – 400 Kętrzyn. Wartość oferty brutto: 166 050,00 zł, liczba pkt. 53,33.
Mając zatem na uwadze, że wszyscy Wykonawcy spełniali warunki udziału w postępowaniu a ich oferty były zgodne z przepisami P.z.p. oraz odpowiadały treści SIWZ należało wybrać ofertę: Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9 zgodnie z art. 91 ust. 1. Wybrana oferta, podczas oceny ofert otrzymała 100 pkt.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Sejny, dnia 27.01.2014r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) informuje, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Nadzór inżynierski i inwestorski przy realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Sejnach w celu podniesienia standardu świadczonych usług”, zwany dalej Inżynierem Kontraktu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez:
Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego.
Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty kierował się ceną (100%) i udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i P.z.p. oraz zaoferuje najniższą cenę.Do upływu terminu składania ofert wpłynęło dziewięć ofert, które podczas oceny otrzymały następującą ilość punktów:
- WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. dr A. Kuklińskiego 3 ,,B’’, 07 – 410 Ostrołęka. Wartość oferty brutto: 194 340,00 zł, liczba pkt. 45,57.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Spółka z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10 – 542 Olsztyn. Wartość oferty brutto: 180 810,00 zł, liczba pkt. 48,98.
- DDG Sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 100, 21 – 500 Biała Podlaska. Wartość oferty brutto: 242 997,57 zł, liczba pkt. 36,44.
- WECTOR Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03 – 576 Warszawa. Wartość oferty brutto: 230 010,00 zł, liczba pkt. 38,50.
- Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60 – 164 Poznań. Wartość oferty brutto: 194 340,00 zł, liczba pkt. 45,57.
- Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9. Wartość oferty brutto: 88 560,00 zł, liczba pkt. 100.
- BUD – INVENT Sp. z o.o., ul. Odkryta 36 A, 03 – 140 Warszawa. Wartość oferty brutto: 687 570,00 zł, liczba pkt. 12,88.
- ‘’Inżynieria Projektu’’ Elżbieta Kiwierowicz – Mogielnicka, 16 – 001 Kleosin, ul. Kraszewskiego 2D/23. Wartość oferty brutto: 109 470,00 zł, liczba pkt. 80,90.
- NIERUCHOMIŚCI Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11 – 400 Kętrzyn. Wartość oferty brutto: 166 050,00 zł, liczba pkt. 53,33.
Mając zatem na uwadze, że wszyscy Wykonawcy spełniali warunki udziału w postępowaniu a ich oferty były zgodne z przepisami P.z.p. oraz odpowiadały treści SIWZ należało wybrać ofertę: Zamówienia Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16 – 400 Suwałki, ul. E. Młynarskiego 3 lok 9 zgodnie z art. 91 ust. 1. Wybrana oferta, podczas oceny ofert otrzymała 100 pkt.
Umowa w sprawie wykonania zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 3 litera a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. po dniu 28.01.2014 r.
Dyrektor SP ZOZ w Sejnach - Waldemar Kwaterski.
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty z dnia 23.01.2014
Sejny, dnia 29.01.2014r.
Działając na podstawie art. 181 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) w związku z informacją przekazaną przez Wykonawcę NIERUCHOMOŚCI Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11 – 400 Kętrzyn unieważnia przeprowadzoną czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dokonaną w dniu 23.01.2014r.
Informujemy, że w dniu 28.01.2014 r. r. do Zamawiającego wpłynęła od Wykonawcy NIERUCHOMOŚCI Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11 – 400 Kętrzyn, informacja o niezgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Zaniechaniu czynności do której zamawiający jest zobowiązany przepisami art. 89 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
- Niezgodnym z przepisami ustawy Pzp zaniechaniu czynności, co do której zamawiający jest zobowiązany przepisami art. 90 ust. 1 ustawy PZP.
- Niezgodnym z przepisami ustawy Pzp zaniechaniu czynności, co do której zamawiający jest zobowiązany przepisami art. 96 ust. 3 ustawy Pzp i § 5 ust. 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.10.2010 r. (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 w sprawie protokołu: w związku z nieudostępnieniem wykonawcy i nieprzesłaniem drogą elektroniczną kopii ofert najpóźniej przed terminem przesłania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej.
- Naruszenie zasady uczciwej konkurencji określonej w art. 7 ustawy PZP w związku z wyborem wykonawcy Zamówienie Publiczne Doradztwo Prawne Tomasz Fimowicz, 16-400 Suwałki, ul E. Młynarskiego 3 lok.9, którego oferta winna być odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Odrzucona winna być również oferta wykonawcy „Inżynieria Projektu” Elżbieta Kiwierowicz Mogilnicka, 16 – 001 Kleosin, ul. Kraszewskiego 2D/23.
Zamawiający uznaje zasadność przekazanej informacji na podst. art. 181 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) i zawiadamia o powtórzeniu czynności - zbadaniu czy zakwestionowane oferty zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia a następnie przystąpi do powtórzenia czynności oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej.
Informacja o powtórzeniu czynności oceny oferty i wyborze najkorzystniejszej oferty
Sejny, dnia 03.02.2014r.
Informacja o powtórzeniu czynności oceny ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty. Plik do pobrania na dole strony.
Pliki do pobrania
-
Informacja o powtórzeniu czynności oceny ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
-
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
-
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy)
-
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy)
-
Załącznik nr 4 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
-
Załącznik nr 4 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
-
Załącznik nr 5 – Wykaz usług
-
Załącznik nr 5 – Wykaz usług
-
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
-
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
-
Załącznik nr 7 – Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
-
Załącznik nr 7 – Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
-
Załącznik nr 8 – Informacja Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
Załącznik nr 8 – Informacja Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
Odpowiedzi na pytania wniosków
-
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
-
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia