17/ZP/2012
Ogłoszenie
Sejny, dnia 06.12.2012r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 16 zadań przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ w Sejnach.
Numer ogłoszenia: 493532 - 2012.
Data zamieszczenia: 06.12.2012.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Sejny, dnia 06.12.2012r.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200 tys. euro na zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 16 zadań przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ w Sejnach.
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są do pobrania na dole strony.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sejny, dnia 12.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 505424 - 2012.
Data zamieszczenia: 12.12.2012.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4. W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny , Sekretariat.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny , Sekretariat.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.12.2012 r. o godz. 12:30 w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach ul. Dr E. Rittlera 2.
Zmiana specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sejny, dnia 12.12.2012r.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2010 r. Dz.U. Nr 113, poz. 759) Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ polegającej na wykreśleniu Pakietu nr 13. System zamknięty próżniowy lub aspiracyjno – próżniowy pobierania krwi. Pozostała treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian. W załączeniu Zamawiający zamieszcza treść dokonanej zmiany.
Poprawione załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępne są na dole strony.
Zapytania wraz z odpowiedziami.
Sejny, dnia 13.12.2012r.
W postępowaniu 17/ZP/2012 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200 tys. euro na zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 16 zadań przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ w Sejnach wpłynęły zapytania, na które Zamawiający udziela następujących odpowiedzi. Pliki do pobrania są na dole strony.
Zawiadomienie o złożonych ofertach
Sejny, dnia 21.12.2012r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200 tys. euro na zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 16 zadań przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ w Sejnach wpłynęły następujące oferty. Pliki do pobrania są na dole strony.
Zawiadomienie o wyborze ofert
Sejny, dnia 31.12.2012r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200 tys. euro na zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 16 zadań przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ w Sejnach wybrano następujące oferty. Pliki do pobrania są na dole strony.
Zawiadomienie o wyborze oferty
Sejny, dnia 02.01.2013r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200 tys. euro na zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 16 zadań przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ w Sejnach w zakresie pakietu nr 4 wybrano ofertę Firmy:
SKAMEX Sp. z o.o. S.K.A. ul. Częstochowska 38/52 93-121 Łódź
Wybrana oferty spełnia wymagania SIWZ, podczas oceny ofert otrzymała 100 pkt.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
-
Wybór oferty
-
Wybór oferty
-
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
-
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
-
Załącznik nr 1 (poprawiony)– Formularz oferty
-
Załącznik nr 1 (poprawiony)– Formularz oferty
-
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowo – cenowy
-
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowo – cenowy
-
Załącznik nr 2 (poprawiony)– Formularz ofertowo – cenowy
-
Załącznik nr 2 (poprawiony)– Formularz ofertowo – cenowy
-
Załącznik nr 3 – Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1
-
Załącznik nr 3 – Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1
-
Załącznik nr 4 – Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2
-
Załącznik nr 4 – Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2
-
Załącznik nr 5 – Umowa (projekt)
-
Zapytania wraz z odpowiedziami
-
Zapytania wraz z odpowiedziami
-
Zawiadomienie o złożonych ofertach
-
Zawiadomienie o złożonych ofertach
-
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia